tisdag 18 september 2012

VINST!!! =)

Oj idag har verkligen dagen gått i ett å ändå har man int5e hunnit ett smack =)
Var ju på kurs i morse med jobbet, det mesta visste man ju sen förut men man får sig en nytändning å en liten påminnelse och det kan vi alla behöva nån gång ibland!

Sen införde dom en frågesport titt som tätt under kursens gång och vi var 4 stycken som kammade hem varsitt presentkort.
Å jag var en av dem så GRATTIS till mig =)

Efter kursen blev det en snabb lunch på VERO med Josefin å Michaela innan jag fick halv springa hem å fixa lite innan jag skulle till Linda å bli snygg.

Nu har jag precis kommit hem och landat i soffan å är heeeelt färdig i kropp å knopp så nu blir det en film å soffan under filten å bara mysa å slappa.
Sen måste jag väl ut å handla å laga lite middag å matlådor om jag inte blir förm lat å bara gör en sallad, vi får se.

Nää nu blir det myyys!

Tjopp Tjopp


2 kommentarer:

  1. Åh, vad fin kofta. Finns den på VILA? Vad kostar den? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp den finns på VILA den finns i en beige/offwhite färg oxå å kostar 350kr snygg gossig å varm så bara å slår till =)

      Radera