tisdag 25 september 2012

Störande!

Idag så var planen gymmet igen men eftersom ryggen fortfarande e fuckt så fick jag tyvärr avstå =(
Varför ska det alltid vara något i vägen det gånger man faktiskt längtar å vill till gymmet, jäkligt störande kan jag tycka.

Men men Emma kom och hämtade mig sen drog vi ut på IKEA å strosade runt och fyllde på ljus fråden lite, jag eldar nog mest ljus i Karlstad skulle jag tippa på. De höjer ju verkligen mysfaktorn här hemma i min lilla sko kartong till lya =)

Sedan drog vi vidare till MAXI för lite mat inköp men man kommer ju alltid hem med halvfärdiga matinköp om man inte skriver handlingslista, måste bli bättre på det!

Tanken var att vi skulle ut å äta med jobbet ikväll men det blev framflyttat å det känns rätt bra faktiskt måste ändå laga matlådor å grejjer.
Frågan är bara vad man ska hitta på till middag idag, får ta och inventera vad jag har hemma som man kan få nå goda matlådor av.
Är så sjukt kräsen på vad jag kan äta i matlådan, är ni lika dana?

Började tänka om 30 års festen idag ändå hade ju inte tänkt ha mat men blir nog nån typ av enklare buffé ändå. Men hjälp mig att komma på det bästa temat till festen, vanlig maskerad känns lite lamt jag vill ha en tydligare linje haha

Tjopp Tjopp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar