söndag 9 september 2012

Efterlyses....

Blev en lugn söndag idag har inte gjort många knop alls.
Tänkte ju ner på stan å reklamera brallorna men somnade i soffan och tror det var lika bra för mådde ännu bättre när jag vaknade så nu e jag snart helt återställd förutom hostan!

Tog ett långt bad å började på en ny bok diskade upp och plockade undan lite sen hamnade jag i soffan framför tv´n igen.

Kvällens planer blev framflyttade men fick ett kärt besök av fina grannen som kom med bra nyheter, från och med mitten av oktober så får jag nog äran att ha dem som grannar igen!
Dom kommer till stan på Lördag igen men antingen så jobbar jag ju eller så är jag i Riccos stuga så vet inte om jag hinner se dem så mycket. Men tänkte ta bussen upp till Hagfors å besöka dem, skulle vara najs att hinna till Lajnis stuga en gång till innan de blir för kallt oxå. har så mycket som man vill göra men allt för lite ledigt haha konstigt det där =)

Btw är det någon som vet av en rätt billig lokal som man kan hyra i stan? jag blir ju snart tant och har nu insett att jag inte kommer ta mig utomlands =( så då vill jag iaf ha en stor å galen härlig fest, men min lilla lya på 50m2 rymmer inte många själar så tips på lokaler som inte kostar multum efterlyses!!!

I morgon är en sån där "ledig" dag som består av tvätt å städning tvärr vågar jag inte träna än eftersom jag fortfarande inte är helt hundra men en lätt prommenad tänkte jag mig iaf. Förutom det så ser dagen ganska blank ut, vad ska ni göra i morgon?

På Tisdag ska jag ha bakdejt med Emmie bullar å hallongrottor står på schemat hittills så får vi se om vi kommer på nå mer att baka, kanske kolakakor det e ju sjukt gott.
Passar bra att baka på Tisdag eftersom vår Chif som e mamma ledig tänkte komma å hälsa på oss på onsdag så har vi massa gött att bju na å bebben i magen på =)

Nää, nu ska jag ta och läsa några kapitel i min nya bok i väntan på att nå vettigt ska börja på dumburken!
Ha en fin söndagskväll allihop!

Så här goda bullar ska vi kirra på Tisdag jag kan faktiskt skryta om att mina bullar e jävligt goda iaf så tycker jag det själv haha =)

2 kommentarer:

  1. Jaaaa dina bullar är typ de godaste jag ätit! Låter ju helt fantastiskt att jag och den ofödde ska få fika när vi kommer å hälsar på er på onsdag :) Stooor Kraaam/Anna

    SvaraRadera