onsdag 26 september 2012

Iskallt!!!

Faan ligger i soffan å håller på frysa ihjäl...
De kan ju faan inte vara lov å ha så kallt i lägenheterna.

Sov på tok för länge idag, jag är sååå trött konstant... så morgon PW´n fick bara bli en kort runda =(
Men men det är väl bättre än inget å i det sista har det ju varit minimalt med träning så 6km är ju bättre än inget iaf!
Men på fredag ska jag upp i tid så jag hinner hela rundan!

Slog på stort å fixade en riktig smarrig frulle i morse, det är inte ofta som jag hinner göra nåt vettig blir oftast en macka i farten. Så efter duschen blev det hembakt bröd turkiskyoghurt med hallon å den nya svindyra Müslin (seriöst 38 kr för en svin liten påse) men god å nyttig är den så va faan.

Snart dax å göra sig i ordning å strutta vidare till jobbet men man har ingen större lust att gå ut då man redan fryser ända in i märgen då man är inomhus!

Dax å vinna på lotto å köpa sig en vettig å varm lya, det hade vart nåt det =)

Btw förbjuda Tintin....?!?
Är det dit vi är på väg, å förbjuda det ena å det andra åt höger å vänster???
Det var ingen som klagade på språket i Tintin när jag växte upp vad är egentligen skillnaden förutom att det gått 30år???
Det är ju fortfarande samma språk om du frågar mig....!
Vad tycker ni om det?
Är ni för eller emot Tintin förbudet?


Nää dax å renbädda sängen å sen ta tag i dagen, jobbet kallar!

Ha en fin dag!






2 kommentarer:

  1. 6km är ju absolut bättre än inget! :-) usch vad jobbigt att frysa! :-( jag tycker det är riktigt löjligt att dom tjafsar om Tintin! Låt Tintin va kvar! Finns väl annat att koncentrera sig på!! Ha en bra dag! :-) kram

    SvaraRadera
  2. Ärligt det där med tin tin. dom säger att barnen blir "förstörda" men varför blev inte vi det då ? Tin tin skrevs för 80 år sedan. Tror knappast att det är en serie som ger folk skev syn på afrikaner.. . Jag vet att alla i Kongo inte är kannibaler X )

    SvaraRadera