tisdag 4 september 2012

Speciell dag!!!!

Idag är det ingen vanlig dag för 
Idag är det min brorson å gudson Vilmers 5års dag hurra hurra HURRA!!!
Jag hoppas att du får en helt underbar dag med massa paket tårta lek å mys!
Hade önskat jag kunde vara där å fira dig men vi får ta igen det nästa gång vi ses! <3
Skickar världens största grattis puss till världens finaste 5åring <3 <3 <3

Lånade en bild av Vilmers Mamma från morgonen se så stor å fin han är godingen!!!
Min stora ögonsten solbränd å fin <3
Ska ta och ta hand om disken här hemma sen ska jag ut på min PW nu ska dom här extra kilona som på nåt konstigt vis fastnat runt min mage BORT!!!
Sen blir det gymmet för hela slanten!!!

Tänkte jag skulle koka mig en liten havregrynsgröt till frulle men insåg ganska snabbt att så ofta kan jag inte äta havregrynsgröt.... fint bäst före datum eller vad tycker ni? Antar att ni förstår att det inte blev gröt till frukost i detta hushåll nej mackor fick det bli ändå...

Skulle ta en lång sovmorgon idag var planen vaknade i stället med hjärtat i halsgropen å trodde jag hade försovit mig tills jag kom på att jag är ju ledig idag, men låg kvar i sängen till halv tio så de känns som sovmorgon ändå =P

Nää, om man ska ta och sätta fart här hemma så man blir klar någon gång!
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar