torsdag 27 september 2012

Mardröm delux...

Igår bestod dagen enbart av jobb, eftersom vi har Bergviks dagarna i 4a dagar så stannade jag å Emmie kvar på jobbet å ställde i ordning å fixade till halv 10. Sen när jag väl kom hem var jag allt för speedad  för å sova så natten innehöll tyvärr inte många timmars  sömn, sen upp tidigt i morse för att dra till jobbet å blåsa/pumpa ballonger så det stod härliga till å sen en vanlig men mycket rolig arbets dag.



Efter jobbet mötte jag upp Sara i stan, tanken var att vi skulle shoppa och mysa runt lite i stan men HERREMINGUD!!!
Vilken jäkla mardröm....
Såååååå jäkla mycket folk all over, jag får panik då jag...
Usch å fyyy detta behöver jag inte alls göra om...
Var in å hälsade på tjejerna i butiken å det var helt galet, tror dom kommer somna rätt fort i kväll =)

Jag å Sara bojkottade dock shoppingen rätt fort och hittade till Corner å till ett glas rött å lite gött till, Goa Lovisa å Linda mari kom och mötte upp för ett glas dom oxå spontant å bra.
Goa Lovisa föreslog att jag kanske kan ha min 30 års fest i deras hus men jag sa att dom skulle suga på den karamellen en stund... Men bara att hon sa det tycker jag var fantastiskt! <3
Fina vänner man har!!!

Nu e denna tant nyss hemkommen å sliten som få, ska ta å hoppa i duschen sen blire sängen å förhoppningsvis massa massa sömn innan jobbet kallar i morgon eftermiddag!

Tjopp tjopp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar