torsdag 13 september 2012

Gårdagen!

Igår så hade vi ju fin besök på Bergvik Fina Chifen var på besök.
Vi käkade lunch drack kaffe å käkade krämiga flottiga bullar.
Så himla roligt att se hur mycket som hänt på denna vecka sen hon gick hem, det händer tydligen mycket med en bebis mage på en vecka -vem hade kunnat tro? =)

Riktigt skoj vart det iaf att få besök på jobbet!

Sedan satte jag mig på evighetsbussen å åkte hem sen kom A hit å lagade mat åt mig,bacon lindad kycklingfilé fylld med Fetaost å soltorkadetomater,hasselbackspotatis å gorgonzolasås MUMSFILLIBABBA!!!!!
Tänk om alla onsdagar kunde se ut så, eller alla dagar haha
Det hade vart något, att varje dag man kom hem från jobbet så kom det någon å lagade mat åt dig det röstar jag för =)


Sen blev det bara en film å sen blev jag hockt på en frågesport app quizkampen någon som spelar? as ballt är det, förlorade dock 6 gånger på raken eller nåt hahaha
men men vinna är inte allt sa vinnar skallen =)

Idag blir det lunch med Marta å jobb för hela slanten.

Sen är det ju en speciell dag i dag för det är fina Fridas födelsedag hurra hurra HURRA!!!!
Ska ner på stan nu å fixa några grejer som hon behöver i Sälen så kommer hennes kille förbi å hämtar dem på jobbet sen!

I övrigt så har det vart en väldigt upp å ner vecka men i mesta dels väldigt bra!

Nää, nu ska jag borsta gaddarna å stuttsa ner på stan innan jobbet kallar!
Ha en fin Torsdag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar