torsdag 20 september 2012

Men MUMS!!!!

Vilken jäkla dag!!!!
Är heeelt slut ända in i märgen å varje muskel å led värker på min kropp...
55 kolli med varor på 2 dagar det känns om jag säger så.

Tog upp revanschen mot bullarna idag så nu har jag sista plåten i ugnen å ska snart mumsa i mig ett par stycken till kvälls fika...
Har dock redan tjuvsmakat ;) var ju tvungen å se så dom blev bra denna gång och det blev dom.
Inga smörbullar här inte haha Najs najs

Vet i faan vart jag ska rymma dom dock då frysen e full haha
men finns säkert nå gammalt jag kan kasta för bullarnas skull, sen så ska jag ta med mig bullar till jobbet i morgon så jag å Emmie har nåt å mumsa på å så hon får smaka på hur bullarna skulle ha smakat när vi bakade sist!

Bakade även vaniljbullar för första gången ever idag så ska bli spännande å se vad jag tycker om dem!

Nää nu ska sista plåten ut sen ska jag slappa en liten stund i soffan å bota min ömma onda jävliga rygg å sen blir det sängen!

Ledig helg oxå...

Woop woop



Kanelsnurra


MUMS, 1 kanelbulle med mandelmassa å 1 vaniljbulle blir!
Håret blir längre å längre meeeen det tar sån tid! =(


2 kommentarer:

  1. Men mums! Gud se gött med bullar! :-)
    Önskar mitt hår kunde växa nått överhuvudtaget...verkar vara som om det går av just nu!...:-/

    SvaraRadera
  2. Jaa Lisa he va nå jävulst gött, hade du bott närmare så had jag bjutt vettu! Jaa, det växer men tappar asmycket hår nu jag oxå, färgade håret igår å nu e det typ som svinto... inte bra alls =( vill bara ha långt fint hår igen, e det för mycket begärt egentligen?! ;) du har förövrigt super fint hår ju!

    SvaraRadera