lördag 1 september 2012

Bio night med dryck å tilltugg!

UUUuu var riktigt trött i morse när jag tvingade mig själv upp ur sängen å i väg på jobb. Men väl där så fanns det inte tid att vara trött och jag hade en super härlig dag på jobbet med Emmie.
Idag var första dagen det verkligen gick upp för mig att jag inte längre har Maria vid min sida på helgerna på jobbet =(
Men men jag är säker på att vem de än blir som jobbar helgerna med mig så kommer det bli kalas för team Bergvik e kalas =D

Efter jobbet idag så mötte jag upp min nya kollega med hennes "gamla" kollegor på ett så otippat ställe som bishop...
Tyvärr ingen höjdare till upplevelse å jag behöver inte sörja om jag inte går dit igen mer än så behöver jag inte säga hahaha

Men gud jag måste ta mig till Frost å käka tapas tallriken snart för det är ända gången jag alltid e nöjd när jag går där i från. Jag, Emma Å A.J upptäkte den här i vintras å sedan dess blev den en stadig favorit hos både mig å många fler.
Så vill ni äta gott så äter ni den för den e alltid supergod!!!
Så där då fick ni ett middagstips oxå så här på kvällskvisten =)

Efter maten så gick vi på korri å tog en Irish i väntan på att bion skulle starta. Vi lämnade sedan Josefin å hennes göbbe på korri sen så gick de andra tösera å jag å såg snabba cash 2 tyvärr var inte det heller någon större upplevelse men men kul att ha sett den iaf men kan som inte riktigt förstå meningen med filmen...Förutom bli inte gangster det kan gå illa...
Men det tror jag dom flesta kan förstå ändå....
Jaja det var iaf en trevlig kväll med trevliga tjejor men nu ska denna tös ta å borsta gaddarna å komma i säng i någorlunda tid så slipper jag kanske sparka mig själv ur sängen i morgon!

Hur har eran Lördag varit?

Nää, nu blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar