söndag 9 september 2012

Planernas plan!

Yey, idag känner jag mig faktiskt mycket piggare i och för sig så har jag inte gjort många knop alls idag men jag kan andas någorlunda å ingen feber så vi kan egentligen helt frisk förklara mig idag =P

Kanske till och med ska orka mig ner till stan å reklamera ett par jeans för andra gången =S
Lika bra å få det gjort innan det faller i glömskan eller man råkar tappa bort kvittot.
Jaa en liten prommis får det nog allt bli idag.

Somnade vid två i natt å vaknade kl fem vad är det för fel på en lixom...
Fattar inte men känner mig inte speciellt trött heller så det är väl bra, har ingen större lust att somna kl sju i kväll =P

Har sån lust att gå å se nya Hamilton någon dag har ni sett den? var den bra?
Ska övertala någon att haka på och se den ;)

Igår såg dock jag å Ricco en riktigt dålig film som skulle vara sååååååå påkostad men vi båda var eniga att det var över 2 timmar av våra liv vi aldrig skulle få tillbaka haha så bra tyckte vi att den var. Mobydick....

Känner mig lite sprallig idag gött å känna att man är påväg tillbaka! =D
Oj oj oj mycket jag vill göra nu å planera in...

Riccos stuga, besöka Frida i Sälen, besöka grannarna i Hagfors, Besöka bästis med familj i deras nya hus med deras nya Elton...

Tänk att jag fått Jesse å Malin så nära nu, det är ju inte äns långt till köping så nu finns det inga ursäkter till att inte ses! =)

Vad ska ni hitta på idag?
Förslag på nån smarrig middag som man kanske kan styra upp idag?

Tjopp tjopp!

Ungefär så här känner jag mig idag, lite busig å knasig =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar