lördag 15 september 2012

Urk....

Gud vilken lååååång dag det vart idag, trodde aldrig den skulle ta slut...
Men nu e jag äntligen hemma å ska ta å lägga mig i ett kokhett bad tror jag, hade tänkt jag skulle laga lite gott käk men var så less när jag kom hem så jag skippade det å gjorde en snabb kräftröra i en avokado, mitt i en tugga kände jag en mindre bekväm smak om man säger så, man kan väl inte bli sjuk av en dålig kräfta eller kan man?
Blev lite nojjig svalde ju inte efter att jag kände att de smaka konstigt men innan åt jag ju med god aptit....

det hade vart min tur å äta nå skit å bli apsjuk...
nää, nu ska jag inte tänka så för då känner jag bara hur illa jag plötsligt mår eller hypokondrikern i mig känner det!

Vad ska ni hitta på i kväll?

I övrigt letar jag en billig lokal i KD ingen som vet av nån???

nää nu blir det badet å ett glas rött tror jag faktiskt det blir oxå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar