måndag 24 september 2012

Sponsring haha....

Vaknade i morse å insåg att träning inte var å tänka på då ryggen fortfarande är heeeelt fuckt up =((((
La mig i soffan å tyckte synd om mig själv, tills min fina vän Emma hörde av sig å undrade om vi inte kunde köpa med oss en kaffe å en macka å sätta oss i solen en stund.

Sagt å gjort vi möttes upp å promenerade ner på staden köpte en skagen baguette å varm choklad å traskade i väg å satte oss i strålande solsken på bryggan. Där satt vi i nästan 2 timmar å fikade å pratade å hade det allmänt jäkla gött! Är så glad att vi "funnit" varann det är så himla lätt att prata med Emma om allt å våra liv å livssituationer är ganska lika bra å enkelt häng helt enkelt.






Traskade sedan vidare på ett litet möte innan jag gick vidare till stan där jag mötte upp Hagforsárna som är hemma ett par dagar. Traskade runt i lite butiker innan vi slutligen hamnade på Melkers för en kaffe å lite häng.  Lajni fick äntligen ett nytt sim kort så nu går det å ringa hon igen efter en evighet utan telefon =P

Efter en hel dag på stan så kände jag att ryggen höll på ge upp så jag tackade för mig å traskade hemåt å nu har jag legat å surfat runt i jakt på en billigare lokal att hyra så jag kan ha en 30års fest.

Är det någon som känner att dom vill sponsra till lokal hyra så är ni hjärtligt välkomna å bara sätta in en liten slant till mig så jag kan få ha kalas då jag blir tant :).
Den billigaste lokalen jag har hittat kostar 1500kr sen så ska man ju ha lite dukar å pynt å grejs, hade inte tänkt ha "mat" på det viset utan tänkte mig snittar, snacks å typ ostbrickor så maten blir nog inte allt för dyr men lägger man ihop allt som kommer att kosta så blir det ju en del =(((

Faan att jag ska vara så fattig, jag vill ju verkligen göra något å fira min 30 årsdag, å jag bor ju så trångt så här kan man inte ha nåt =((((

Vet att det är många som har fest där gästerna får betala en liten del för mat osv, men jag blir alltid bjuden på allt av mina vänner å nu känner ju jag att jag skulle vilja bjuda på allt själv sen ska jag ju inte ha någon middag på det viset i så fall hade det kanske känts bättre, eller nää det hade det inte.

Vad tycker ni om såna fester då man får betala en liten slant för å hjälpa till med i mitt fall lokalhyra?
Skulle ni kunna tänka er betala 50 spänn för det?

Nää faan jag får helt enkelt skippa å äta å åka buss denna månaden så jag får ha en enkel liten fest för mina vänner å bekanta!
Visst kommer ni om jag bjuder in till en fest????

Vad tycker vi förresten om tema fester eller maskerad???
Jag tycker ju sånt e mycket kulare än vanliga fester men vad tycker ni?

Vann på poskodslotteriet idag så 300kr närmare lokalhyran är jag hahaha

Nää, nu ska jag lägga mig å tänka ut en plan hur jag kan få detta å gå ihop så jag kan ha en fest, för ska jag ha en fest måste ju inbjudningarna ut snart... det är ju peppar peppar inte så länge kvar till 30års dagen...

Sen ikväll väntar Hamilton 2 känns helt okay att vila ögonen på Mr P =)

Tjoop tjooop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar