lördag 22 september 2012

Aw å roadtrip!

Igår efter jobbet så mötte jag upp Berg å Ricco i stan för en AW, ett glas vin blev flera å vi hade så sjukt trevligt! Var länge sen vi hängde så det var ball, när Berg sprang till bussen köpte vi mat å drog hem å slog på en dålig å enkel rulle.

Sen blev vi lite övertända på dra på roadtrip så vi var påväg till huvudstaden lite så där spontant men vi hann hejda oss, så några timmar senare så styrde vi bilen mot Kumla å kollade på båtar...
Fyyyy faan vad feta båtar det finns man blir ju heeeelt sjuk av att titta...

Sedan styrde vi kosan hemmåt igen å så fort vi kom hem så ångrade vi oss att vi inte hade fortsatt till sthlm när vi lix va halvvägs =)
Jaja det kommer väl fler tåg kan man ju hoppas!

Nu ligger jag i soffan med ett glas rött å kan inte bestämma mig om jag ska gå ut i kväll eller om jag ska försöka få med mig nån på bio...
Bio lockar mest men samtidigt så ska jag jobba tre helger i rad nu så hade vart kul med en liten utgång oxå å jag har ju inte vart ute på riktigt sen före älva brann så är egentligen på tiden....

hmm, ska ta å ta en dusch å se hur det känns efteråt!

Ha en fantastiskt lördag alla små troll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar