söndag 16 september 2012

Halelulija!!!

ÄNTLIGEN är helgen här även för min del!
Även om jag har super mycket å göra så känns det supert å iaf kunna sova ut i morgon <3

Fick fin besök i butiken idag å innan Tobbe kom så var jag ensam i butiken å efter att han valsade in så fylldes butiken med damer å tjejer hahaha
Han har drag på damerna iaf den där Tobbe jag sa det till han att jag tror han får bli en inventar på jobbet varje gång jag jobbar om det kommer så mycket kunder bara han hänger en stund hahaha

Jessekongo ringde i kväll å berättade att the perfect 4 ska mötas igen å undrade om jag kunde passa på å komma då jag med, jag jobbar ju självklart den helgen men är ju ledig måndag tisdag så kan ajg inte lösa det på annat vis så får det bli då! Ska bli så roligt att få träffa alla mina finingar å dessutom nytillskotten Svante å Elton, perfect 4 ni betyder så himla mycket om ni bara visste!!!
Ni är oslagbara <3<3<3

Sprang på Olov å Lajni ute på gården då jag kom hem från jobet så nu har vi spikat en fika på stan i mörra det blir najs. Kul att de är i stan ett par dagar.

I övrigt så händer det mycket lite i mitt lilla liv just nu, ringde mammi idag var år å dagar sen vi pratade sist så det var kul att höra vad som hände å skedde där hemma oxå!

Jaa, nu tror jag att jag ska ta och hoppa i ett bad å spela lite quiz, är det ingen som spelar quizkampen??? Jag har blivit heeelt hookt på den appen alltså å vill ha mer å spela med =)


Min fina nyttiga frukost... å jag klagar över att jag inte är i form... KONSTIGT!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar