onsdag 5 september 2012

Neeeeeeeeeeej!!!!!!!!!

Nej nej NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Borde förstått redan i morse att det var nå fuffens på gång då ögonen sved som bara den, men nää, det gjorde jag inte. Mådde hur bra som helst tills efter mitt möte med Pekka då jag satte mig ner för å äta, var som att luften gick ur mig kände lixom hur färgen bara försvann från mitt fejs =(((

Nu ligger jag nerbäddad i soffan i mina bästa mjukisar febern är här ont i halsen har jag å fryser gör jag oxå å tycker synd om mig joo det gör jag typ olidligt mycket....

Har så mycket jag MÅSTE hinna i kväll typ som å dammsuga klart lyan  det måste verkligen göras men jag orkar inte vill inte jag fryser ju för bövelen...

Å i morgon vägrar jag vara sjuk jag bokstavligt talat VÄGRAR!!!!
Så hur sjuk jag än är så ska jag trycka i mig halstabletter å Alvedon å ha en helt förträfflig dag å kväll nu har jag bestämt det så så får det bli punkt slut ;)

Nää nu ska jag ta och hämta duntäcket innan jag fryser ihjäl!!!

Ha en fin kväll å håll nu alla tummar å tår för att jag e piggare å friskare i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar