söndag 30 september 2012

Helgens...

I fredags efter jobbet mötte jag upp Ricco å en polare till han i stan för EN öl och håll i hatten det blev faktiskt bara en öl. Å det var nog lika bra, för det har vart tunga långa dagar på jobbet å hade jag vart bakis hade jag nog seriöst inte överlevt dagen =)

Emmie bjöd på smörgåstårta på jobbet å vi hade en energi fylld dag, efter jobbet så tog vi en öl på Corner innan jag traskade vidare hem till Ricco där det vankades fest. Det var en bra fest med bara härliga människor å många skratt, så det var nära att denna Tant traskade med på krogen men kom dock på bättre tankar som tur är. Blev sent iaf var hemma strax före två typ, så somnar jag å vaknar 2 timmar senare å är klarvaken WHAT lixom...

Jaa, det var inget att göra nåt åt det var bara å kliva upp å glo på tv, men trodde dagen skulle vara mycket jobbigare än vad den var faktiskt, nog för att jag var sjukt sugen på gå hem då det äntligen var dax.

D kom förbi å käka lite kvälls fika med mig å nu e jag så sjuuuukt sliten att jag bara ska däcka i soffan en timma eller två innan jag nockar kudden!

I morgon är jag äntligen ledig och jag ska slappa å sova hela dagen!
Vad har ni gjort i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar